2010-09-02

Sommartävling

Helen Aresik
Färgen av min sommar: turkosblå

Jag har gjort ett set i flera delar som går variera på många olika sätt. Jag skickar med lite olika bilder och collage som visar några variationer.När jag blundar och minns min sommar ser jag för mitt inre havet, himlen och alla de vackra blommorna. Så valet av min sommarfärg är turkosblå.
Jag har länkat på kedja med hattpinnar. Detta material kommer från Smyckestillbehör:
Blåa fossilpärlor, facettslipade glasrondeller, Berg-”jade” pärlor, TOHO seed beads: Trans-Rainbow-Frosted Teal, Trans-Rainbow-Frosted Cobalt


7 kommentarer:

  1. Jag bara älskar det här setet!!

    SvaraRadera
  2. Ja, blått är ibland mycket flott! Du är helt suverän!!!!!
    Och vilka otroligt fina bilder du tar!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbart! Kul att det går att använda på så många sätt!

    SvaraRadera
  4. Domarna kan inte ha ett lätt uppdrag i denna tävling ;))

    SvaraRadera
  5. Nej, verkligen inte... ))
    Vi håller på att sammanställa de sista påänglistorna. Det är flera bidrag som krigar om första platsen.

    SvaraRadera