2010-03-18

Grattis Helen!

Med stolthet och beundran presenterar vi vinnaren av vinterns stora designtävling:
Helen Aresik med "Isdrottningens krona"
I en stenhård konkurrens har Helen vunnit med ett spännande och onekligen sagolikt bidrag som inte bara återspeglar tävlingens tema perfekt, men också är
vacker, spännande, harmonisk och välgenomtänkt med en löstagbar detalj som kan förvandlas till en brosch. Grattis Helen!
Alla deltagare får en kod som ger 10% rabatt i butiken under 1 månad!
Ett fint verktygsställ åker till Helen tillsammans med ett lyxigt set av pärlor i svart onyx bandad med en massa gnistrande Swarovski kristaller. Litet annat smått och gott väntar också på att skickas till vår vinnare.
Vi tackar alla deltagare för vackra bidrag och hoppas att vi ska få se fler av era kreationer i våra kommande utmaningar!

9 kommentarer:

  1. Stort Grattis Helen! Denna sagolika krona var min favorit, helt klart! :D

    SvaraRadera
  2. Helt UNDERBART fantastiskt vackert. STORT GRATTIS!
    anette

    SvaraRadera
  3. Grattis Helen till vinsten! Din krona är verkligen vacker!

    SvaraRadera
  4. Grattis Helen, det var ju ett fantastiskt sagolikt smycke, min favorit i tävlingen! Juryn valde helt rätt!

    SvaraRadera
  5. Tusen tack!

    SvaraRadera
  6. Grattis Helene! Din krona var fantastiskt vacker, men jag beundrar mer din mästerliga fotografering och bildhantering! Du får verkligen fram det vackra i dina smycken genom både ljussättning och arrangemang! Och sedan din finjustering i fotoshop!!!! (Min man och min mamma är båda två fotografer)

    Mvh
    Christina G

    SvaraRadera
  7. Grattis Helen! Din krona var verkligen något utöver det vanliga :-) En värdig vinnare!

    SvaraRadera
  8. Jag önskar jag behärskade photoshop men jag kan bara göra enklare ljusteringar. Jag hade tur som fotade ute i snön och solen lyset helt perfektdenna dag

    SvaraRadera
  9. Nina Westerlund23 mars 2010 kl. 11:09

    Grattis Helen! Din krona var fantastiskt vacker och var helt klart en värdig vinnare!! Det var dessutom otroligt läckert fotat.:D

    SvaraRadera